Dr n. med Jarosław Strychar

Wykształcenie:
Absolwent Państwowego Uniwersytetu Medycznego w Mińsku 1992-1998.
Stopień doktora nauk medycznych uzyskany na Pomorskiej Akademii Medycznej w Szczecinie.
Pracownik naukowo-dydaktyczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Doświadczenie:
Po ukończeniu Uniwersytetu Medycznego w Mińsku w 1998 roku pracował w Centrum Leczenia Urazów Kręgosłupa.
W ramach współpracy międzynarodowej w latach 2001-2003 odbył szkolenie z chirurgii ręki w Klinice Traumatologii i Chirurgii Ręki UM w Poznaniu. W latach 2004-2005 w Klinice Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Ręki UM w Szczecinie uzyskał stopień doktora nauk medycznych za przeprowadzone badania naukowe małoinwazyjnych metod leczenia zespołu kanału nadgarstka. Od 2006 roku pracował w Klinice Ortopedii i Rehabilitacji UM w Warszawie na stanowisku asystenta, następnie – starszego asystenta. W 2010 roku uzyskał dyplom specjalisty z zakresu ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Doświadczenie zawodowe zdobywał również podczas stażu w renomowanych ośrodkach chirurgii ręki w Wielkiej Brytanii (Londyn), Niemczech (Schwerin), Portugalii (Lizbona) i Włoszech (Savona). Pan Doktor jest stypendystą Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Artroskopowej (ESSKA) oraz Europejskiej Federacji Towarzystw Chirurgii Ręki (FESSH). Obecnie przeprowadza wszystkie rodzaje operacji z zakresu chirurgii ręki u dorosłych oraz wspólnie z Prof. Mario Rossello (Włochy) u dzieci. Szczególne zainteresowanie naukowo-praktyczne: zespoły uciskowe nerwów obwodowych kończyny górnej m.in. Zespół „cieśni” kanału nadgarstka.

Leczenie:
  • Urazów ręki
    złamania, zwichnięcia, uszkodzenia ścięgien, naczyń i nerwów, rewaskularyzacje i replantacje mikrochirurgiczne u dorosłych
  • Powikłań pourazowych
    stawy rzekome kości, wtórne deformacje i przykurcze palców, blizny skóry pourazowe i pooparzeniowe, zaburzenia funkcji ścięgien zginaczy i prostowników itp.
  • Schorzeń tkanki łącznej
    przykurcz Dupuytrena, zespół DeQuarvaina, zakleszczające zapalenie ścięgien – “strzelający palec”, ganglion itp.
  • Zespołów uciskowych nerwów
    zespół kanału nadgarstka, zespół rowka nerwu łokciowego, zespół kanału Guyona itp.
  • Powikłań po uszkodzeniach splotu ramiennego oraz nerwów obwodowych
  • Operacyjne reumatoidalnego zapalenia stawów ręki