Zakres leczenia operacyjnego

Artroskopia stawu kolanowego

Artroskopię stawu kolanowego wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na udo. W uzasadnionych medycznie przypadkach, choroby tętnic i żył, nie stosuje się opaski uciskowej zapewniającej lepszy widok wnętrza stawu. (więcej)

Artroskopia  stawu kolanowego z rekonstrukcją więzadła krzyżowego przedniego

Artroskopię stawu kolanowego wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na udo. (więcej)

Artroskopia stawu kolanowego z rekonstrukcją więzadła krzyżowego tylnego

Wszczepienie endoprotezy stawu kolanowego

Operacja ma na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych i zwiększenie zakresu ruchu operowanego stawu. (więcej)

Wszczepienie endoprotezy stawu biodrowego

Operacja rekonstrukcyjna palucha koślawego

Operację palucha koślawego wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na udo. (więcej)

Palec trzaskający

Operację wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na ramię. (więcej)

Artroskopia stawu skokowego

Artroskopię stawu skokowego wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na udo. (więcej)

Zespoły uciskowe nerwów obwodowych

Zespoły uciskowe nerwów obwodowych rozwijają się na skutek przewlekłego drażnienia i ucisku pnia nerwu przez okoliczne tkanki w miejscu przechodzenia nerwu przez kanały kostno-więzadłowe. Nerwy są bardzo wrażliwe na urazy. (więcej)

Odbarczenie zespołu cieśni kanału nadgarstka

Odbarczenie zespołu uciskowego nerwu łokciowego w rowku nerwu łokciowego

Odbarczenie zespołu uciskowego nerwu łokciowego w kanale Gyona

Operację wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na ramię. (więcej)

Usuwanie metalu

Zabieg polega na usunięciu wcześniej wprowadzonego wszczepu. Cięcie skóry najczęściej przebiega w bliźnie pooperacyjnej. (więcej)

Usztywnienie stawu klinowo śródstopnego

Operacja rekonstrukcyjna palucha koślawego w przypadku „miękkiej” stopy. (więcej)

Deformacja stopy Haglunda

Operację wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na udo. (więcej)

Paznokieć wrastający powstały na podłożu zmian zapalnych

Uwolnienie ścięgien kciuka z zapalnie zmienionych osłonek, wycięcie zapalnie zmienionych tkanek

Operację wykonuje się w polu niedokrwionym uzyskanym przez założenie opaski uciskowej na ramię. (więcej)

Rekonstrukcja ścięgna prostownika długiego palca ręki

Artroskopia stawu kolanowego, torbiel przedziału bocznego stawu kolanowego

Wszczepienie endoprotezy powierzchniowej stawu kolanowego

Operacja ma na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych i odroczenie wykonania całkowitej endoprotezoplastyki stawu kolanowego. (więcej)